||Just Katy Perry||

||Just Katy Perry||

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 218
بازدید کل : 51517
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



منافي: پرسپوليس هنوز شانس قهرماني دارد


مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت:در فوتبال ايران هر اتفاقي مي‌افتد. با اين حال بعيد مي‌دانم تيمي بخواهد تباني کند. اين کار جالب نيست و در همه جاي دنيا تباني کار زشتي است.


جواد منافي در خصوص وضعيت اين روزهاي تمريني پرسپوليس که بدون حضور ملي‌پوشان برگزار مي‌شود، گفت: شرايط ما خوب است و با اينکه ملي‌پوشان در کنار ما نيستند اما تمرينات‌مان را خيلي خوب ادامه مي‌دهيم. وضعيت کلي تيم خوب است اما 5-4 بازيکن مصدوم داريم که مشغول فيزيوتراپي هستند اما اردوي خوبي در شمال خواهيم داشت و ملي‌پوشان هم به ما اضافه خواهند شد تا وضعيت اردويي ما خوب باشد و دو بازي دوستانه هم در اين اردو برگزار مي‌کنيم تا تيم در شرايط مسابقه باقي بماند.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه اين اردو چقدر مي‌تواند در ادامه کار پرسپوليس در ليگ برتر مفيد واقع شود، اظهار داشت: صددرصد اين اردو به سود ما خواهد بود چرا که بيشتر از يک ماه ليگ تعطيل است و نگه‌داشتن بازيکنان در شرايط مسابقه کار سختي است در هر صورت سعي ما اين است که در اين دو بازي که روي چمن مصنوعي انجام مي‌دهيم براي بازي با داماش آماده شويم و از نظر وضعيت آب و هوايي هم آب و هواي مازندران به آب و هواي گيلان نزديک است و اين اردو مي‌تواند کمک خوبي به ما کند و بعد هم به ارمنستان مي‌رويم تا يک بازي دوستانه هم آنجا برگزار کنيم.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که چقدر براي قهرماني پرسپوليس در ليگ برتر شانس قائل هستيد، گفت: شرايط ما سخت است چرا که با تيم‌هاي انتهاي جدولي بازي داريم اما اين موضوع براي تيم‌هاي ديگر هم وجود دارد ما تا آخرين لحظه اميدوار هستيم و همه چيز به خودمان بستگي دارد تا هر سه بازي را ببريم. يک نيم‌نگاهي هم به تيم‌هاي ديگر خواهيم داشت چرا که رقباي ما در صدر جدول با هم بازي دارند و مطمئنا آنها هم امتياز از دست مي‌دهند.

منافي در مورد شايعه تباني در ليگ برتر افزود: ما کار سختي براي قهرماني داريم اما به هر حال در فوتبال ايران هر اتفاقي مي‌افتد. با اين حال بعيد مي‌دانم تيمي بخواهد تباني کند. اين کار جالب نيست و در همه جاي دنيا تباني کار زشتي است و اميدوارم چنين چيزي پيش نيايد ما همه تلاش‌مان را مي‌کنيم تا اين اتفاق نيفتد. ما بايد بازي‌هاي خودمان را ببريم تا اميدوار باشيم تيم‌هاي ديگر لغزش داشته باشند تا ما بتوانيم به صدر جدول برسيم.

وي در مورد شانس قهرماني پرسپوليس هم گفت: صددرصد شانس قهرماني داريم چون تيم‌هاي بالاي ما بازي مستقيم و رودررو دارند اما ما هم بايد بازي‌هايمان را ببريم و منتظر لغزش تيم‌هاي ديگر باشيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :